در این گزارش ویدئویی از ابتکار عمل‌های ساده با چاشنی خلاقیت برای استفاده بهینه از ابزارهای بلااستفاده برای شما کاربران بارگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، احتمالا شنیده‌اید که می‌گویند کمبودها آدم را خلاق می‌کند یعنی در مواقعی که به چیزی نیاز داریم به شکل خلاقانه‌تری عمل کرده و می‌توانیم نیاز خود را برطرف کنیم. این ویژگی‌ها گاها در افرادی که کودکی خود را سال‌ها پیش و در مضیقه گذرانده‌اند بیشتر دیده می‌شود و شاید بسیاری از پدر و مادرها نیز با آن‌ها آشنا باشند. 

این ابتکارها در هر زمینه‌ای می‌توانند به کار گرفته شوند و این موضوع به شرایط و نیاز هر فرد بستگی دارد، بسیاری از ما گاها در شرایطی قرار گرفته‌ایم که کمبود چیزی را در کار خود احساس کرده‎ایم یا بخشی از کار ما باعث شده همیشه برای انجام دادن آن به مشکل بربخوریم، البته که در اینجا نه کارهای بزرگ مد نظر است و نه مشکل‎های بزرگ.

احتمالا برایتان پیش آمده که در جمع آوری لوازم تحریرتان به مشکل خورده‎اید و هربار برای پیدا کردن هریک از آن‎ها زمانی را صرف کرده‌اید، این همان چیزی است که بسیاری از محصلان آن را تجربه کرده‎اند، یا حتما هر موقع که خواستید دست به قلم شوید و در فازی هنرمندانه با آبرنگ مشغول به خلق اثر هنری خود روی کاغذ یا طراحی تخم مرغ رنگی‌های سال نو شوید با مخالفت و نگرانی والدین از رنگی شدن فرش و وسایل خانه مواجه شده‌ و ذوق هنری‌تان در آن لحظه کور شده است.

بسیاری از ما در دوران تحصیل خود عاشق تخته بودیم، البته تا زمانی که پای درس جواب دادن و حل مسئله وسط نبود! گچی و وایت برد بودنشان هم خیلی برایمان فرقی نداشت، از زنگ‌های تفریح برای پای تخته رفتن نهایت استفاده را می‎کردیم و هرچیزی که به ذهنمان می‌آمد از لیست خوب‌ها و بدها گرفته تا هنر نقاشی و خطاطی خود را روی آن پیاده می‎کردیم، احتمالا در هرکلاسی هم کسی بود که گوشزد کند: "ننویس بیت الماله..."

حتما شما هم با دیدن ویدئویی که در ادامه به اشتراک گذاشته شده به این نتیجه می‎رسید که چه راه حل‌های ساده و آسانی برای حل این مشکلات پیش پا افتاده وجود داشته که بیش از این به ذهن‌تان نرسیده بود. مثلا به راحتی می‌توانستیم یک محفظه مخصوص برای تراشمان درست کنیم یا همیشه یک وایت برد سبک، ارزان و اختصاصی برای خودمان داشته باشیم تا به جای مصرف زیاد کاغذ به عنوان چک نویس، از آن استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.