سرهنگ ابدالی فرد گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی، با هنجارشکنان و مخلان امنیت در چهارشنبه سوری در هندیجان برخورد جدی می‌شود.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی و در پیش بودن مراسم چهارشنبه سوری و بنابر دستور فرمانده ناجا برخورد قاطع و بدون اغماض با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال در دستورکار است.

او افزود: از همه رانندگان و شهروندان و خانواده‌های آنان با توجه به وضعیت بیماری کرونا حاکم بر شهرستان و به جهت جلوگیری از تشدید بیماری و قطع زنجیره کرونا خواهشمندیم از هرگونه تردد شبانه و هنجارشکنی و برهم زنندگان نظم و امنیت شهرستان خودداری کنند.

رستمی فرمانده پلیس راهور هندیجان با تاکید بر ماندن در خانه و کمک به مدیریت و ریشه کنی کرونا ویروس اظهار داشت: در صورت تردد همه وسایل نقلیه اعم از سبک و سنگین با پلاک بومی و غیر بومی از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد، ضمن اعمال قانون و جریمه از سوی عوامل انتظامی و پلیس راهور هندیجان به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان، وسایل نقلیه ناقض طرح شبانه به پارکینگ ارجاع داده می‌شوند و تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ ترخیص نخواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.