برومند گفت: طرح فرشتگان رحمت با هدف جلب مشارکت‌های خیرین و تامین بخشی از نیاز‌های نیازمندان در آستانه سال نو اجرایی شد.

مولا برومند رییس جمعیت هلال احمر امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح فرشتگان رحمت با هدف جلب مشارکت‌های خیرین و تامین بخشی از نیاز‌های نیازمندان در آستانه سال نو اجرایی شد.

او افزود: در این طرح پوشاک و بسته‌های غذایی که با مشارکت خیرین داوطلب تامین شده است با حضور کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر به خانواده‌های نیازمند مشمول طرح اهدا خواهد شد.

برومند با بیان اینکه گروه‌های هدف در این طرح بانوان سرپرست خانوار، افراد و خانوار‌های دارای مشاغل متاثر از کرونا ویروس، بیماران صعب العلاج نیازمند، ایتام و خانواده‌های کم برخوردار هستند، اظهار داشت: ۱۲۰ بسته غذایی شامل؛ برنج، قند، شکر، روغن، ماکارونی، چای و حبوبات به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ توزیع خواهد شد.

رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات بنابر دستور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به منظور تامین مایحتاج نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع بیماری کرونا ویروس با همکاری خیرین و نیکوکاران، گروه‌های مردمی و جهادی، هلال احمر، سپاه پاسداران، بسیج، سازمان و ارگان‌های مختلف آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.