مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت:در سال جاری ۱۹۰ میلیارد تومان طرح توسط این شرکت بهره برداری شد که جزو چند شرکت اول توزیع برق کشور از لحاظ میزان اجرای طرح هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عادل کاظمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز روز دوشنبه در جمع کارکنان روابط عمومی این شرکت با بیان اینکه با وجود محدودیت‌های مالی، شرکت به موفقیت‌های خوبی طی سال جاری دست یافته است گفت:اشتراک‌پذیری طی سال جاری با افزایش قابل توجهی، نسبت به سال گذشته مواجه شده است.

او همچنین با اشاره به اینکه ۲۶۰ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا داریم افزود: ۱۹۰ میلیارد تومان از این پروژه‌ها خاتمه یافته است و امیدواریم تا پایان سال نیز بخشی از این پروژه‌ها خاتمه یابد.

او از رکورد ۳۰ میلیاردی اجرا و اتمام پروژه توسط امور نوسازی شرکت خبر داد و افزود: شرکت توانیر، چهار شرکت توزیع در کشور از جمله تبریز را جهت هوشمندسازی مشترکان تجاری (از محل تبصره ۱۹ قانون بودجه) انتخاب کرده است و تا کنون کنتور ۵۱۶۰ مشترک صنعتی با همکاری و تلاش همکاران هوشمندسازی شده‌است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ۷۰ هزار مشترک تجاری در سال آینده به کنتور هوشمند مجهز می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه تا کنون یکهزار و ۱۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار توسط این شرکت اجرا شده و ۴۵۰ کیلومتر در مرحله انجام کار است گفت:سعی داریم سال آینده این رقم را تا یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر افزایش دهیم.

 او در پایان با اشاره به توسعه خدمات غیرحضوری برق تبریز و ارتقای زیرساخت‌های آن، از همکاران دفتر روابط عمومی و رابطان روابط عمومی‌های امور‌های تابعه شرکت به جهت تلاش برای نشان دادن دستاورد‌ها و عملکرد شرکت و ایجاد ارتباط میان مردم و شرکت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: برق رسانی ، شرکت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.