رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت:۱۷۵ آتش نشان به منظور مقابله با حوادث احتمالی و حفظ ایمنی شهروندان در آخرین چهارشنبه سال در زاهدان در آماده باش کامل هستند.

خسرو سراوانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با بیان اینکه ۱۰ ایستگاه‌ عملیاتی آتش نشانی زاهدان و همچنین ۳ ایستگاه آتش نشانی شرکت شهرکهای صنعتی استان که با تفاهم نامه انجام شده تحت فرماندهی این سازمان قرار گرفته اند گفت: در شب آخرین چهارشنبه سال در آماده باش کامل بوده و همچنین اکیپ های آتش نشانی در مکانهای از پیش تعیین شده ،معابر شلوغ و پرتردد مستقر خواهند بود.

او  افزود :هرگونه بی‌توجهی به نکات ایمنی در این شب می‌تواند خسارات جانی و مالی غیرقابل جبرانی را به دنبال داشته باشد و همچنین با توجه به شرایط موجود در کشور و همه گیر شدن ویروس کرونا از کلیه شهروندان انتظار می رود که با عدم تجمع در برگزاری مراسمات مانع گسترش و انتقال ویروس کرونا در بین خانواده‌ها شوند.

او خاطر نشان کرد : سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان بنر و پوستر هایی با پیام (با نه گفتن به چهارشنبه سوری خطرناک لبخند را با آتش نشانان هدیه دهیم و امسال در خانه بمانیم) تهیه و همچنین نسبت به چاپ بروشورهایی با محتوای آموزشی و توزیع در سطح شهر برای شهروندان به منظور اقدامات پیشگیرانه‌ در شب چهارشنبه آخر سال انجام داده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان توصیه کرد شهروندان همچون سال‌های گذشته با آتش نشانان همکاری لازم را داشته و در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی، مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.