دبیر قرارگاه مرکزی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گروه‌های هدف دارای اولویت برای واکسیناسیون کرونا در مشهد را معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید رضا رحیمی دبیر قرارگاه مرکزی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به اهمیت ایمنی پرسنل در مقابله با کرونا و به منظور اجرای هر چه بهتر واکسیناسیون و با توجه به این که دریافت واکسن به منزله التزام پرسنل برای همکاری در بخش‌ها و ارائه خدمات به بیماران کرونایی به شمار می‌رود لازم است به منظور برنامه‌ریزی مرحله سوم واکسیناسیون، لیست گروه‌های هدف بر اساس اولویت اعلام شده تا ۲۶ اسفند ماه به معاونت درمان دانشگاه ارسال شود.

او افزود: بر این اساس تمامی افراد شاغل یا دارای سابقه حضور حداقل سه ماه در بخش‌های ICU کرونا، اورژانس کرونا، بستری کرونا، کارشناسان آزمایشگاه کرونا، کارشناسان واحد سی. تی. اسکن کرونا در اولویت نخست دریافت واکسن مرحله سوم قرار دارند.


بیشتر بخوانید


دبیر قرارگاه مرکزی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تمامی افراد شاغل در بخش‌های بیمارستان‌های دانشگاهی و بیمارستان فارابی شامل اورژانس‌های غیرکرونا، بخش‌های ویژه غیرکرونا (CCU,SCU.ICU,NICU,PICU)، پزشکان مرتبط با مشاوره تخصصی و فوق تخصصی بیماران کرونا، گروه‌های مرتبط با فرآیند عفونی کرونا از جمله پرسنل سردخانه جسد، امحای زباله، لاندری، تکنسین آمبولانس و پرسنل اعزام اولویت‌های گروه دوم برای دریافت واکسن کرونا به شمار می‌روند.

رحیمی بیان کرد: واکسیناسیون تمامی مقاطع دستیاران و کارورزان پزشکی عمومی با اولویت اعلام شده از سوی دانشکده پزشکی و برابر اولویت دانشگاه و موجودی واکسن انجام می‌شود.

او تصریح کرد: در بیمارستان‌های مشهد و شهرستان‌ها لیست‌های آماده شده پس از تایید باید تا ۲۶ اسفند ماه به طور رسمی به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شود.

دبیر قرارگاه مرکزی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: افراد معرفی شده برای واکسیناسیون باید کارت ملی همراه داشته باشند در غیر این صورت تلقیح واکسن انجام نمی‌شود.

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.