مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۵۰ هزار مترمربع از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در سال ۹۹ خلع ید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: این میزان اراضی خلع ید شده شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب ۱۸ فقره قرارداد بود.

او با بیان اینکه قرارداد‌های خلع ید شهرک‌ها و نواحی صنعتی متعلق به کسانی است که به تعهدات خود برای ساخت و ساز صنعتی عمل نکردند، خاطرنشان کرد: همچنین، این متقاضیان طی سال‌های اخیر به تذکرات و اخطار‌های صادر شده توجه ننموده و نیز زمین‌های واگذار شده را بلاتکلیف رها کرده بودند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ابرازکرد: خلع ید اراضی صنعتی امسال نسبت به سال ۹۸، ۵۰ درصد کاهش داشت.

او تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب ۲۰ فقره قرارداد خلع ید شد.

آل‌بویه با تاکید بر ایجاد فرصت برای تولیدکنندگان واقعی در راستای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان، اظهارکرد: خلع ید این اراضی و آزادسازی زمین‌های بلاتکلیف فرصت مغتنم برای واگذاری زمین به واجدین شرایط پس از طی مراحل قانونی است که می‌تواند توسعه و رونق اقتصادی منطقه را در پی داشته باشد.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.