رئیس جریان صدر عراق با صدور پیامی به تظاهرکنندگان از آن‌ها خواست به دشمنان وطن پناه نبرند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی روداو نوشت: مقتدا صدر در پیامی که در توئیتر منتشر شد خطاب به تظاهرکنندگان از آن‌ها خواست از آسیب رساندن به عراق خودداری کنند، زیرا هدف آبادی است و در سوزاندن لاستیک و بستن راه و ترساندن عابران هیچ آبادانی وجود ندارد.

صدر در این بیانیه که به نوشته روداو با بیانیه‌های قبلی متفاوت بود و برخلاف آن‌ها که شامل انتقاد شدید از جنبش اعتراضی و حتی تهدید آن‌ها بود این بار لحنی دوستانه داشت، خطاب به جوانان نوشت: انسان خشمگین نباید احساسات قلبی خود را بر حکمت عقلی ترجیح دهد.

وی تاکید کرد: وطن حتی اگر اسیر فساد باشد باز هم وطن است و هرکس وطن خود را دوست بدارد خاک و آب و آسمانش را دوست دارد و من غمگینم که خاک عراق را در حال سوختن و آسمانش را مملو از دود ببینم.

رئیس جریان صدر افزود:‌ ای جوانان انقلابی، از آسیب رساندن به عراق بپرهیزید که امانتی نزد شماست. آن را نسوزانید که فاسد حاکم می‌شود و درد و رنج مسلط می‌گردد و غربی‌ها سوء استفاده می‌کنند. هرکس وطن خود را دوست دارد ملت و ارتش و پلیس و سربازش را هم دوست دارد و آن‌ها فقط از شما حمایت می‌کنند نه از فاسدان. آن‌ها هم همان درد و رنج‌های شما را دارند.

مقتدا صدر خاطرنشان کرد: حب وطن با پناه بردن به دشمنان وطن منافات دارد. اشغالگر دوست نیست. عادی سازی مفید نیست و ما خواستار تبعیت نیستیم. وطن خود را قبل از آن که از دستش بدهید حفظ کنید. شما تظاهرات می‌کنید و فاسد هنوز در حال سرقت و غارت است و شما غافلید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار