نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار اعضای ستاد انتخابات گفت: اعضای این ستاد باید دلسوزانه و جوانمردانه پای کار انتخابات باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار  اعضای ستاد انتخابات گفت: لازم است تا دلسوزانه و جوانمردانه پای کار انتخابات باشید و برای آن چیزی که فکر می‌کنید ذخیره آخرتتان می‌شود، بکوشید و برای هوای نفس دیگران فعالیت نکنید چرا که آن‌ها بار خودشان را هم در قیامت نمی‌توانند بکشند و هیچ خیری برای ما در دنیا و آخرت نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه باید تا تلاش کنیم آزاده باشیم، تصریح کرد: امام علی (ع) در وصیت‌نامه خود می‌فرمایند فرزندم برده دیگران نشو و فرمان دیگران را نبر و فقط از فرمان الهی پیروی کن چرا که خداوند تو را آزاده آفریده است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: انسان گاهی پیرو هوا و هوس خودش می‌شود که کار بدی به شمار می‌آید چرا که خدا ما را برای پیروی از فرمان حق آفریده است، اما گاهی انسان پیرو هوا و هوس دیگران می‌شود که کار و رذیلت بسیار بدتری است.

وی با تأکید بر اینکه دوستی‌ها و رفاقت‌ها باید مبنای تقوا داشته باشد، یادآور شد: خدای متعال فرموده کسانی که در دنیا بدون در نظر گرفتن تقوا رفیق هم می‌شوند و هوای هم را دارند، صمیمی هستند و برای هدف مشترکی کار می‌کنند روز قیامت با یکدیگر دشمن می‌شوند، ولی آن‌هایی که مبنای رفاقتشان تقواست و دست همدیگر را برای عدالت و حق می‌گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اظهار کرد: آدم‌هایی که در دنیا به خودشان و مردمشان ظلم کردند، در قیامت از پشیمانی دستشان را گاز می‌گیرند و می‌گویند‌ای کاش از پیامبر (ص) پیروی می‌کردیم و از هوای نفس دیگران تبعیت نمی‌کردیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: یک نفر دستگیر می‌شود بخاطر اختلاس، دزدی، خلاف و یا عدم رعایت قانون و مردم را به گرفتاری و خسارت کشاند، یک نفر زمین‌خوار شد، یک نفر به جاسوسی روی آورد و باید این بحران‌ها و چالش‌ها را مد نظر قرار دهیم و بدانیم عدم فعالیت درست ما به مردم خسارت وارد می‌کند.

منوچهر حبیبی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین هم در ابتدای این دیدار گزارشی از برنامه‌های ستاد انتخابات ارائه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.