مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی استان تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحیمی آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: بر اساس سیاست‌های سازمانی همچون سال‌های گذشته کشیک نوروزی سال ۱۴۰۰ همچنان ادامه دارد.

او افزود: در این طرح که از ۱۶ اسفند شروع و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت افزود: گشت‌های مشترک متشکل از رئیس شعبه سیار و بازرسان سازمان صمت در روز‌های اداری و غیراداری به صورت منظم در سطح شهر حضور داشته و متخلفین احتمالی را رصد و برخورد قانونی می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: در ۸ روز گذشته تعداد ۱۵۶ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته که از این تعداد ۶۸ واحد دارای تخلف تعزیراتی بوده که برای تعدادی تذکر شفاهی و برای ۱۵ واحد صنفی پرونده تخلفاتی تشکیل شده و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رحیمی آذر از عموم مردم شریف و فهیم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی با شماره تلفن گویای ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی tazirat۱۳۵.ir و یا با مراجعه حضوری یه صورت گزارش مردمی و شکایت حضوری اعلام نمایند.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.