سیزده طرح نو آورانه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه‌های آزاد سراسر استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آیین افتتاح اولین سرای نوآوری صنعت ساخت طلا و جواهرات در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد گفت: سرای نوآوری گیاهان دارویی، مرکزآموزشو تحقیقات ایده‌های نو در فراورده‌های لبنی، توسعه و بهسازی دانشکده دندانپزشکی، ازمایشگاه نانو سالات پیشرفته ازجمله این طرح‌ها هستند.


رئیس دانشگاه آزاد نجف آباد هم گفت: ایجاد و توسعه بستر‌های علمی و پژوهشی مورد نیاز در راستای فعالیت سرای نوآوری، توسعه فناوری در زمینه صنعت ساخت طلا و جواهر و جذب و حمایت از ایده‌ها و طرح‌های فناورانه با قابلیت تجاری سازی و ارزش آفرینی، از جمله زمینه‌های همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد وصنعت می‌شود.


امیر رضا نقش افزود: سرای نوآوری صنعت ساخت طلا و جواهرات در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه در زمینی به مساحت ششصد و زیر بنای ۹۰۰ مترمربع در سه طبقه با امکاناتی همچون دستگاه فرز مینیاتوری، نورد طلاسازی، کوره برقی و تجهیزات ذوب طلا افتتاح شد.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود