رئیس اورژانس بابل از آغاز طرح سلامت نوروزی این سازمان از امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر لعلی رئیس اورژانس بابل گفت:همه پایگاه‌های ۱۴ گانه سازمان اورژانس بابل با شروع طرح سلامت نوروزی که از امروز دوشنبه ۲۵ اسفند ماه شروع شده و تا تاریخ ۱۴ فروردین سال آینده ادامه دارد به صورت ۲۴ ساعته در آماده باش کامل جهت خدمات رسانی به بیماران و مصدومان احتمالی این دوره خواهند بود.

او افزود:همه آمبولانس‌های مستقر در پایگاه‌های جاده‌ای از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در مکان‌های پرتردد به جهت سرعت دهی در امر امدادرسانی و افزایش امنیت خاطر همشهریان گرانقدر و همچنین در حاشیه جاده‌ها به صورت پررنگ مستقر می‌باشند.
دکتر لعلی گفت:سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل با ۶ ایستگاه سلامت در شهرستان بابل آماده خدمات دهی به همشهریان عزیز هستند.

او افزود: در این مدت مرکز MCMC (مرکز پایش مراقبت‌های درمانی) اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل به صورت ۲۴ ساعته به منظور هماهنگی پذیرش بین مراکز درمانی بیمارستانی در آمادگی کامل می‌باشد.

او افزود: فعالیت ۲۴ ساعته مرکز عملیات بحران اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل به منظور ثبت، مدیریت و پیگیری حوادث ویژه از اقدامات فوریت‌های پزشکی اورژانس بابل در بهار ۱۴۰۰ است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: در این طرح ۱۴ آمبولانس فعال و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه ۸ دستگاه آمبولانس پشتیبان و۱۳۰ نفر پرسنل اعم از عملیاتی و دیسپچ از سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل حضور دارند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار