مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: نظارت بازرسان دامپزشکی از توزیع فرآورده‌های دامی و لبنی از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

دکتر حمیدرضا حسینی مدیرکل دامپزشکی استان سمنان در حاشیه نظارت و بازدید از فروشگاه های زنجیره ای و اصناف سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: همه ساله با توجه به روز‌های پایانی سال طرحی در قالب تشدید بازرسی‌های نوروز از مراکز عرضه فراورده‌های دامی و لبنی در دستور کار قرار می‌گیرد که در سطح استان ۱۲۴۰ واحد عرضه این فراورده‌ها مشغول به فعالیت هستند.

او افزود: از امروز ۲۵ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین سال آینده، ۱۹ اکیپ سیار و ثابت در ۸ شهرستان استان در ۲ شفیت از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر به صورت ویژه از مراکز توزیع فراورده‌های لبنی و دامی بازدید به عمل خواهند آورد.

دکتر حسینی توجه عموم شهروندان به رعایت مسائل بهداشتی در خرید از این مراکز را از اولویت کاری مردم دانست و افزود: هم استانی‌های عزیز در خرید مرغ و گوشت و مایحتاج و کالا‌های اساسی دقت کافی را داشته باشند و با شست و شوی آن‌ها پس از خرید در حفظ سلامت وبهداشت فردی برای جلوگیری از همه گیری این ویروس تلاش کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان ادامه داد: در صورت خرید تخم مرغ و دیگر فراورده‌های دامی به شناسنامه درج شده و کد رهگیری آن‌ها دقت کنند و همچنین از مراکزی این کالا‌ها تهیه شود که مجاز بوده و تمامی مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند.

او در پایان به سامانه ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان هم اشاره کرد و ابراز داشت: این سامانه آماده دریافت مشکلات و شکایات مردم از رعایت نکردن مسائل بهداشتی از اصناف مختلف است و بلافاصله پس از تماس هم استانی‌های عزیز بازرسان هر شهرستان جهت بررسی مشکل ذکر شده اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار