اسلامی گفت: ١٣٠پروژه با بودجه ١۵٠٠میلیارد تومانی به منظور ساماندهی حاشیه نشینی در مشهد با مشارکت وزارت راه و همکاری سایر دستگاه‌ها احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با موضوع ساماندهی حاشیه نشینی در کلانشهر مشهد مقدس با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و وزرای نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی،تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان برگزار شد.

اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کاهش حاشیه نشینی در شهر مشهد گفت: برنامه‌های اجرایی و اقدامات مشترکی در موضوعات زیربنایی و روبنایی و همچنین اقدامات عملی و اجرایی در حوزه‌های فرهنگی و عمرانی و انتظامی در نظر گرفته شده که همه دستگاه‌ها باید نسبت به رسیدگی به امور مردم این استان مورد توجه قرار دهند.ساماندهی حاشیه مشهد در قالب ۱۳۰ پروژه دوسالانه با اعتبار ۳ هزار میلیاردتومان، اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وزیر راه تصریح کرد:این پروژه‌های ١٣٠گانه با بودجه ١۵٠٠میلیارد تومانی توسط وزارت راه و شهرسازی و با همکاری دستگاه‌ها مختلف و جذب مشارکت خیرین در حال احداث هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار