قبل از رزرو هتل بهتر است ابتدا با معروف‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای دنیا آشنا شوید و پس از آن اقدام به رزرو هتل خارجی موردعلاقه خود کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید در مواقعی نیاز داشته باشید قبل از خروج از کشور اقدام به رزرو هتل خارجی در یکی از شهرها و کشورهای دیگر دنیا کنید یا این که قصد رزرو هتل در یکی از شهرهای مقصد داخلی را داشته باشید. شاید ندانید که معروف ترین هتل‌های زنجیره‌ای جهان در بسیاری از کشورهای دنیا شعبه دارند و می‌توانند بهترین گزینه‌ها برای شما در این زمان‌ها باشند. برای انتخاب بهترین هتل‌ها راه‌های مختلفی وجود دارد. به‌عنوان مثال رزرو هتل از علی بابا یکی از پیشنهادهایی است که ما در این مقاله برای شما داریم. اما قبل از رزرو هتل بهتر است ابتدا با معروف‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای دنیا آشنا شوید و پس از آن اقدام به رزرو هتل خارجی موردعلاقه خود از علی بابا یا هر جای دیگر موردعلاقه‌تان کنید.

آشنایی با معروف‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای دنیا

با نگاهی به سایت‌های مختلف متوجه خواهید شد که هتل‌های متعدد زیادی در جاهایی از دنیا وجود دارند که می‌توانند پذیرای مسافران هنگام تعطیلات یا در سفرهای رسمی و غیررسمی باشند. هریک از این هتل‌ها محبوبیت خاص خود را میان گردشگران دارند. هتل‌هایی هم هستند که در سطح بین‌المللی شهرت دارند و به‌طور زنجیره‌ای فعالیت می‌کنند. آشنایی با این هتل‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا درصورتی که نیاز به رزرو هتل داخلی یا خارجی دارید، بهتر بتوانید در هر جای دنیا هتل موردعلاقه خود را پیدا کنید. این هتل‌ها هزاران شعبه در سراسر دنیا تاسیس کرده‌اند و با توجه به اعتبار بالایی که دارند، به‌طور حتم انتخاب اول بسیاری از مسافران در زمان نیاز به رزرو هتل هستند. ما درادامه به نام تعدادی از این هتل‌ها اشاره می‌کنیم:

معروف ترین هتل‌های زنجیره ای جهان

هتل بین‌المللی ویندهام

هتل بین‌المللی ویندهام یکی از هتل‌هایی است که با داشتن بیش از هشت هزار شعبه می‌تواند پذیرای مسافران بین‌المللی باشد. البته علاوه‌بر هتل بین‌المللی ویندهام می‌توانید هتل‌های متعدد دیگری را پیدا کنید که آماده ارائه خدمات به شما در زمان مسافرت هستند.

هتل بین‌المللی و زنجیره‌ای ماریوت

هتل بین المللی ماریوت احتمالا یکی از هتل‌هایی محسوب می‌شود که نام آن برای شما آشنا است. اگرچه هتل بین‌المللی ماریوت شعبه‌های کم‌تری نسبت به هتل ویندهام دارد؛ اما این هتل زنجیره‌ای در کشورهای بیشتری فعالیت می‌کند و در زمان سفر به بیش از 100 کشور دنیا می‌توانید از خدمات ارائه شده توسط هتل بین‌المللی ویندهام بهره‌مند شوید.

هتل زنجیره‌ای بین‌المللی هیلتون

هتل زنجیره‌ای هیلتون گزینه‌ دیگری است که می‌توانید درمیان هتل‌های معروف دنیا انتخاب کنید. این هتل زنجیره‌ای بیش از یک قرن است که به بسیاری از گردشگران و صاحبان مشاغل در کشورهای مختلف دنیا خدمت‌رسانی می‌کند. جالب است بدانید هتل هیلتون میان برترین شرکت‌های خصوصی فعال در ایالات متحده جایگاه ویژه‌ای دارد و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا واقع شده است.

هتل بین‌المللی انتخاب

هتل‌های زنجیره‌ای انتخاب (Choice hotels) نیز از هتل‌های معروف در سطح دنیا هستند که با داشتن بیش از شش هزار شعبه می‌توانند در زمان نیاز توسط شما رزرو شوند. البته شما گزینه‌های بسیار دیگری هم برای انتخاب پیش‌رو دارید. درادامه نام انگلیسی تعدادی از هتل‌های زنجیره‌ای را خواهیم آورد تا درصورت نیاز بتوانید با جست‌و‌جوی بیشتر، بهترین تصمیم را برای رزرو هتل خارجی گرفته و بیشترین لذت را از تعطیلات یا سفر کاری خود ببرید.

 نام‌های این هتل‌های زنجیره‌ای بین‌المللی به زبان انگلیسی عبارت هستند از:

  • Wyndham worldwide
  • Choice hotels
  • Marriote international hotels
  • Intercontinental hotels group
  • Best western hotels
  • Hilton international hotels
  • Accor hotels
  • Jing Jiang international hotels
  • INTERNATIONAL HOME INNS

هر یک از هتل‌های زنجیره‌ای بین‌المللی ذکر شده در بالا بیش از چند هزار شعبه در سراسر دنیا دارند و شما می‌توانید با رزرو هتل خارجی از بین این گزینه‌ها در هر زمانی به سرویس‌های آن‌ها در قاره‌های مختلف دنیا دسترسی داشته باشید. اما به نظر شما بهترین راه برای رزرو هتل کدام است؟

معروف ترین هتل‌های زنجیره ای جهان

راه‌های رزرو هتل خارجی

پس از آشنایی با هتل‌های زنجیره‌ای معروف دنیا در قدم بعدی نوبت به رزرو هتل خارجی موردعلاقه شما می‌رسد. برای این کار می‌توانید از روش‌های سنتی استفاده کنید؛ مثلا با تماس تلفنی یا با مراجعه به سایت‌های معتبر نسبت به رزرو هتل خارجی موردعلاقه خود اقدام کنید. اما رزرو هتل از علی بابا یکی از گزینه‌هایی است که بسیاری از مردم امروزه از آن برای دسترسی آسان به هتل‌های موردعلاقه خود بهره می‌برند. شاید ندانید که مانند بسیاری از برنامه‌های قابل نصب روی گوشی‌های هوشمند، راه آسان و کوتاه‌تری هم وجود دارد که اخیرا متداول شده؛ آن هم استفاده از اپلیکیشن‌های رزرو هتل یا تهیه بلیط است.

اگر شما می‌خواهید به رزرو هتل از علی بابا بپردازید، به سادگی می‌توانید با نصب اپلیکیشن علی بابا، یکی از سریع‌ترین راه‌ها را برای رزرو هتل تجربه کنید. شاید این تجربه جدید برای شما مانند بسیاری از مسافرانی که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، بسیار مفید باشد؛ چراکه می‌تواند در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی کرده و کمک کند تا با خاطری آسوده بهترین هتل زنجیره‌ای معروف و موردعلاقه خود را یافته و رزرو کنید.

 

انتهای پیام /

برچسب ها: نبض بازار ، رزو هتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار