ذاکری گفت: انجمن‌های علمی یکی از تشکل‌های دانشجویی است که می‌تواند به بهبود کار‌های تیمی منجر شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت امروز (دوشنبه،  ۲۵ اسفند) با حضور عبدالجبار ذاکری، رئیس دانشگاه علم و صنعت در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

ذاکری، رئیس دانشگاه علم و صنعت در این مراسم اظهار کرد: جشنواره بین المللی «حرکت» باید باعث رونق فعالیت‌های علمی دانشجویان شود و به همین صورت ادامه داشته باشد.

او افزود: انتظار داریم در مجموعه‌های دانشجویی، دانشجویان، پویایی، نشاط کافی و به خصوص روش همکاری با هم و کار تیمی را درون دانشگاه یاد بگیرند. باید گفت که انجمن‌های علمی یکی از تشکل‌های دانشجویی است که می‌تواند این وضعیت را تحقق بخشد و شرایط را به صورت موثر جهت انجام کار‌های گروهی ایجاد کند و این فعالیت‌ها برای دانشجویان کاملا امیدآفرین خواهد بود.

ذاکری تصریح کرد: دانشجویان نه تنها در انجمن‌های علمی دانشگاه، بلکه با فعالیت‌های مشترک بین دانشگاهی و با تشکیل شبکه‌های مرتبط با هم بتوانند فعالیت‌های علمی خوبی را در دوران دانشجویی آغاز کنند.

او ادامه داد: دانشگاه‌های ما به سمت نسل سوم و چهارم دانشگاه‌ها در حرکت بوده و فعالیت‌های خوبی را به نمایش گذاشته اند و دانشگاه علم و صنعت یکی از دانشگاه‌هایی است که با شکل گیری مراکز نوآوری و مراکز فناوری در دانشگاه، مسیر فعالیت دانش آموختگان و دانشجویان مستعد را در قالب فعالیت‌های جمعی و کار‌های تحقیقاتی گروهی، تخصصی و موضوعی فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه علم و صنعت بیان کرد: یکی از نکاتی که باید روی آن تاکید کرد، ایجاد ارتباط‌های علمی بین انجمن‌های دانشجویی و مراکز نوآوری و فناوری دانشگاه هاست که همه دانشگاه‌ها به این سمت و سو حرکت کرده اند.

او در پایان گفت: شعار برنامه یعنی «شکل دادن گرایش‌های بین رشته‌ای دانشگاه و توسعه آن برای ایجاد انجمن‌های رشته» برای وزارت عتف بسیار حائز اهمیت است، با این هدف می‌توان هم افزایی‌های دانشجویان را در فعالیت‌های گروهی ارتقا داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار