معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر گفت: در حال حاضر با بحران کرونا مواجه هستیم و نباید با سهل‌انگاری باعث تشدید شرایط موجود شویم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در حال حاضر با  بحران عمومی کرونا ویروس در شهرتان مواجه هستیم و نباید با سهل‌انگاری باعث تشدید شرایط موجود شویم.

او افزود: نرم‌افزار ماسک باید در تمام ادارات و ارگان‌ها استفاده شود و مدیرانی که به این موضوع بی‌توجهی کنند به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

محمد شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن ابراز امیدواری اینکه سال ۱۴۰۰ با کاهش و نابودی بیماری کرونا آغاز شود گفت: انتظار داریم مسئولین ادارات و سازمان‌ها و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان که درنهایت همکاری با حوزه‌ی سلامت همیار بوده اند، در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ نیز در کنار حوزه سلامت باشند.

او بیان داشت: امیدوارم که تا چند روز آینده سردرب تمام ادارات بنر آموزشی و هشدار بیماری کووید ۱۹ نصب شود و از آغاز شیوع ویروس کووید – ۱۹ تا این لحظه حتی در زمان پیک‌های دشوار و سخت این بیماری نه تنها با مشکل کمبود تخت مواجه نشدیم بلکه به بهترین نحو ممکن پذیرای بیماران شهرستان‌های همجوار نیز بودیم.

دبیر ستاد مقابله با کرونای شهرستان از مردم فهیم خواست با رفتار بهداشتی و عمل به اصول بهداشتی حمایت خود را از مدافعان سلامت نه در شعار بلکه در عمل به اثبات برسانند و باید دوسوم بنر‌ها و تابلو‌های سطح شهرستان که در اختیار شهرداری هاست دراختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گیرد و ورودی شهر باید بیانگر وضعیت قرمز باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.