کلنگ احداث ۲۰۰ باب مدرسه در مناطق صعب‌العبور استان سیستان و بلوچستان با حضور وزیر آموزش و پرورش در روستای حاجی آباد زاهدان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم که در زاهدان برگزار شد،گفت: از همه کسانی که در زمینه توسعه فضا‌های آموزشی این استان تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

او ضمن تقدیر از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور برای مشارکت در ساخت ۲۰۰ باب مدرسه در نقاط صعب العبور سیستان و بلوچستان افزود: هر چقدر فضا‌های آموزشی در این استان را توسعه دهیم فرصت‌های آموزشی بیشتری را فراهم می‌کنیم و توسعه آموزش سنگ بنای همه تحولات بعدی در این منطقه خواهد بود.

او با بیان اینکه امنیت و توسعه مستلزم پیشرفت و توسعه آموزش است، گفت: امیدواریم این اقدامات چهره استان سیستان و بلوچستان را تغییر دهد.

رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در این مراسم گفت: طبق تفاهم مبادله شده بین این سازمان و نیروی زمینی سپاه پاسداران ۲۰۰ مدرسه با اعتبار ۹۹میلیارد تومان در ۲۰۰ نقطه صعب العبور سیستان و بلوچستان ساخته خواهد شد.

او با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز این طرح تامین شده است، افزود: تا کنون ۶۳ میلیارد به نیروی زمینی سپاه پاسداران پرداخت و مصالح مورد نیاز نیز خریداری شده است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

رخشانی مهر تصریح  کرد: با انجام این طرح طی سال آینده ۹۰۰ کلاس درس جدید به آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تحویل خواهد شد.

سرهنگ جعفری معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیز در این مراسم گفت: در فاز اول این پروژه ۴۳۰ کلاس درس و ۲۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع ابنیه آموزشی جدید در استان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار