مراسم ختم هزاران نفری در خرمشهر همزمان با جولان کرونای انگلیسی در خوزستان برگزارشد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،برگزاری یک مراسم ختم هزاران نفری در شهرستان خرمشهر بدون هیچگونه رعایت دستورالعمل های بهداشتی آن هم در حالیکه خوزستان جولانگاه کرونای انگلیسی شده، واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

این در حالی است که سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، ۲ روز پیش نسبت به عواقب سنگین عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در خرمشهر هشدار داده بود.

محمدحیدری فرماندار ویژه خرمشهر گفت: با وجود اقدام پیشگیرانه از سوی نیروی انتظامی همچنین تذکر و تعهد از بزرگان طایفه زهیریه مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم سوگواری امروز شاهد تجمع عده زیادی در منطقه زهیریه خرمشهر بودیم.

او افزود: در پی برگزاری این مراسم موضوع به دادستانی خرمشهر گزارش شده و قطعا دستور قضایی از سوی دادستان به عنوان مدعی العموم برای برخورد با بانیان این مراسم صادر می شود.

حیدری همچنین گفت: افرادی که در این تجمع با مداحی و تیراندازی مغایر باقانون عمل کردند عمل مجرمانه مرتکب شده و پس از شناسایی به مراجع قضایی معرفی می شوند.

او با بیان اینکه اکثر افراد حاضر در این مجلس ترحیم از مناطق دیگر به خرمشهر سفر کرده بودند گفت: ضمن همدردی با صاحبان عزا از عموم شهروندان خرمشهری درخواست می شود در راستای حفظ سلامت خود و دیگران از شرکت در مراسم عزاداری خودداری کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

فرماندار خرمشهر گفت:جسد فرد فوت شده تاکنون تحویل نشده و مستلزم صدور حکم قضایی است.

 

 

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
چقدر بی ملاحظه !! حتی بکنفر هم ماسک نزده !
اینها هم اکنون در خرمشهر و دیگر شهرهای استان پخش شده و بیماری و مرگ را به دیگران عیدی میدهند !!