تاکتیک نظامی عجیب سربازان انگلیسی علیه سربازان هیتلر + فیلم

تاکتیک نظامی جالب ارتش انگلیس، در مقابل نیروهای آلمان نازی را در قالب یک فیلم، مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آغاز جنگ جهانی دوم و در جریان حمله نیروهای آدولف هیتلر به کشور انگلیس که به نبرد نرماندی معروف شد، نیروهای ارتش انگلیس، با ایجاد تله‌های نظامی، تا حد زیادی سربازان آلمانی را فریب دادند.
در فیلم زیر، ایجاد تله‌‌های تقلبی، مانند تانک و خودروی نظامی بادی، توسط نیروهای ارتش انگلیس، برای فریب دادن سربازان آلمان نازی را مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
واقعیت نداردولی درمقابل آلمانهابودندفریب میدادندمثل حمله لک لک های انفجاری و سگهای تربیت شده ضد تانک، موانع مصنوعی وطبیعی،این فیلم های ساخته شده فرانسه وانگلیس وغیره ازشدت خجالت وشستشوی آبروی از دست رفته است ارتش آلمان دریا وزمین وهوا بینظیربودعملیات جنگ الکتونیک چون ساده بودوبایک سیگنال رادیویی هواپیمامیرفت وهدف میزدوبرمیگشت آخرجنگ توانستندچندسیگنال بفرستندوهواپیما راگمراه کننددیگرلازم نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
نرماندی تو فرانسه است و نبرد معروف اون وقتیه که نیروهای متفقین مخصوصا آمریکا تو ساحل نرماندی پاده شدن تا حمله علیه آلمان و عقب روندنش از فرانسه رو شروع کنن!
نجات سرباز رایان
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۳۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
فکر نمیکنید نبرد نرماندی یا به تعبیر آمریکا عملیات D day عملیاتی بود که در ساحل نرماندی فرانسه اشغالی انجام شد و سراغاز ازاد سازی فرانسه و ورود متفقین به خصوص آمریکا به فرانسه و اروپا بود؟؟