سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره بازی این تیم مقابل فولاد سیرجان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره بازی این تیم مقابل فولاد سیرجان اظهار کرد: تیم والیبال فولاد سیرجان از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کرد، اما ما از فرصت هایمان استفاده نکردیم.

او ادامه داد: در لحظاتی، بازی به حالت انفرادی در آمده بود که به هیچ عنوان بازی انفرادی را نمی‌پسندم و اگر موفقیتی داشته ایم، فقط با کار تیمی بوده است. تیم من روی یک نفر نمی‌چرخد و همه بازیکنان در بازی تاثیر گذار هستند. بازیکنان باید تفکر تیمی داشته باشند. برد و باخت برای همه‌ی تیم است.

اکبری بیان کرد: ما امروز انسجام تیمی نداشتیم و بعضی بازیکنان در بازی قبلی شادی کردند و فکر کردند کار تمام شده است. من تجربه به فینال رسیدن با تیم‌های زیادی را دارم و تا پایان کار باید محکم بازی کرد. این بازی تمام شد و الان با تیم والیبال فولاد سیرجان برابر هستیم. امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره تاکتیکش برای بازی سوم گفت: قطعا نقاط ضعف امروز را به بازیکنان نشان خواهیم داد. اگر اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم، فکر می‌کنم بازی قابل قبولی به نمایش بگذاریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار