مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: معرفی این استان به عنوان پایگاه تولید محتوای دینی برای فضای مجازی با توجه به فرهنگ غنی و ظرفیت سمنان دنبال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در آیین افتتاح نمایشگاه بین‌المللی عکس مهر محرم ابراز داشت: رویکرد اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدای امسال تاکنون تحقق طرح معرفی سمنان به عنوان استان پایگاه تولید محتوای دینی است.

او با اشاره به نفوذ و گسترش استفاده از فضای مجازی در جامعه، بیان کرد: فضای مجازی ظرفیت و فرصتی است که می‌توان از آن با تولید محتوای مناسب برای تعالی جامعه استفاده کرد.

فلاح  بیان کرد: فضای مجازی قبل از کرونا در جامعه گسترش داشت و اکنون شیوع کرونا گستره نفوذ آن را افزایش داد و نیاز در عرصه فرهنگی در این فضا احساس می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: رفع نیاز در عرصه فرهنگی در فضای مجازی نیازمند تولید محتوا است و برگزاری رویداد معنوی نمایشگاه مهر محرم در فضای مجازی در واقع تولید محتوا در زمینه احیای عاشورا و فرهنگ حسینی در پاسخ به نیاز فرهنگی جامعه است.

او اضافه کرد: سوگواره مهر محرم اینک از جایگاه خوبی در تولید محتوا و مشارکت هنرمندان و مستندسازان از تمامی استان های کشور و سراسر جهان به ویژه کشورهای مسلمان برخوردار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فضای مجازی ظرفیتی مناسب برای خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان است و باید تولید محتوا در این فضا برای اقناع افکار عمومی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.