تغییرات ناگهانی پایانه اتوبوسرانی راه‌آهن به تجریش باعث گلایه شهروندان شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، خیابان ولی‌عصر بلندترین خیابان درختکاری شده بوده، که از میدان راه‌آهن در میانهٔ جنوبی تهران آغاز شده و به میدان تجریش در منطقهٔ شمیران در شمال تهران می‌رسد.

خیابان ولیعصر بخشی از هویت شهر تهران و قلب تپنده پایتخت به شمار می‌رود، که بسیاری از مراکز خرید، شرکت‌های تجاری، اتاق‌های بازرگانی، پارک‌ها، مراکز تفریحی، ساختمان‌های فرهنگی، سالن‌های سینما، مراکز درمانی و مراکز خدماتی دیگر در این خیابان قرار دارند.

اتوبوس‌‌های بی‌آرتی در این مسیر رفت و آمد را برای شهروندان آسان کرده ، که متاسفانه شهروندان به علت  تغییر ناگهانی پایانه اتوبوسرانی تجریش و ایستگاه‌ها دچار مشکل شدند.

شهروندانی که از راه‌آهن قصد عزیمت به تجریش را دارند باید چندین ایستگاه خط عوض کنند تا به مقصد برسند.

 پیام شهروندخبرنگار:

باسلام و احترام متاسفانه علی رغم سياستگزاری هاي كلی حمل و نقل شهری برای تسريع و راحتی مسافران، خطوط اتوبوس رانی تجريش، راه آهن و مسير بالعکس، از ديروز تغيير ساختاری داده است. يعنی به دو قسمت از تجريش تا پارک وی و پارک وی تا راه آهن و همين طور برعكس تبديل گشته است. تغييری مخالف اصول اوليه. متاسفانه با تماسی كه با 1888 داشته ام به نتيجه درستی نرسيده ام. و به من اعلام كردند كه تصميمی است كه گرفته اند و قرار است كه پايانه تجريش را كلا جمع كنند. يعني رئيس كلانتری و شهردار منطقه يک و اتوبوس رانی. من مطمئن هستم كه هيچكدام از تصميم گيرنده ها از اين خط استفاده نكرده اند وگرنه بصورت منطقی خودشان اين تصميم غيرمنطقی را رد می كردند. خواهشمند ام در صورت امكان بررسی فرماييد.


سلام تعییرات ناگهانی ایستگاه ‌های بی‌‎ارتی در خیابان ولیعصر شهر تهران مشکل شده رسیدگی کنید.


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار