بازی کراش ۴ این ماه برای کامپیوتر منتشر می‌شود

فروشگاه بتل نت اعلام کرد که بازی Crash Bandicoot ۴ در ماه جاری برای پلتفرم کامپیوتر عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی نوستالژیک و جذاب کراش 4 (Crash Bandicoot ۴) در تاریخ ۲۶ مارس از طریق فروشگاه بتل نت برای کامپیوتر عرضه می‌شود. تریلر جدیدی هم برای جشن گرفتن انتشار این بازی در سیستم‌های جدید مثل پلی استیشن ۵ و سری‌های X و S ایکس باکس و کامپیوتر منتشر شده است.

مشخصات بازی کراش 4 برای کامپیوتر

این اولین معرفی کراش ۴ در بازار رایانه‌های شخصی خواهد بود. در تریلر منتشر شده، مشخصات توصیه شده یا سایر جزئیات برای رایانه شخصی ارائه نشده است، اما اگر سیستم شما به خوبی جواب دهد، احتمالاً با عملکردی مشابه نسخه PS۵ و سری‌های X و S ایکس باکس ارائه می‌شود.

نسخه‌های PS۵ و سری‌های X و S ایکس باکس به تصویر ۴K ارتقا پیدا کرده و با تصاویر ۶۰ فریم بر ثانیه زمان بارگذاری را سریع‌تر کرده است. اگر قبلاً این بازی را در PS۴ یا Xbox One داشتید، در همان خانواده کنسول این نسخه رایگان است و داده‌های ذخیره شده شما نیز، منتقل می‌شوند.

بازی کراش ۴

Xbox سری X و S دارای ویژگی دلیوری برای سهولت کار است و نسخه PS۵ از کارت‌های فعالیت سیستم و محرک‌های سازگار DualSense استفاده می‌کند. نسخه نینتندو سوییچ نیز این هفته منتشر شد. قیمت هر دو نسخه سوییچ و رایانه شخصی ۴۰ دلار است.

مایک اپستین در نقد و بررسی Crash ۴ نوشت: این بازی به معنای واقعی کلمه بازی‌های اصلی کراش را از دوران جوانی برای من بازسازی کرد. با بازی کراش ۴ احساس بازگشت دوباره به این مجموعه زنده شد. بر اساس اطلاعاتی که از قبل در فضای مجازی منتشر شده ، احتمالا عنوان بازی Crash Bandicoot 4 بیش از ۱۰۰ مرحله دارد و علاوه بر این حالت‌ها و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار