مسعودی گفت: «نوروز رنگی» از اتفاقات سال ۶۶ حرف می‌زند، همچنین کمک، همدلی و مهربانی انسان‌ها را به نمایش می‌گذارد.

علی مسعودی نویسنده سریال «نوروز رنگی» درباره این مجموعه تلویزیونی به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نوروز امسال با «نوروز رنگی»، رنگی‌تر از سال‌های قبل خواهد بود. گروه این سریال تمام تلاش خود را برای ساخت «نوروز رنگی» کرده اند. تلاش کردیم حتی به مدت ۴۰ دقیقه مردم را شاد کنیم.

وی درباره سریال «نوروز رنگی» اظهار کرد: «نوروز رنگی» از اتفاقات سال ۶۶ حرف می‌زند، همچنین کمک، همدلی و مهربانی انسان‌ها را به نمایش می‌گذارد. در دهه ۶۰ با وجود کمبود‌های فراوان صمیمیت میان آدم ها، خودنمایی می‌کرد، شاید دیدن این سریال تلنگری برایمان باشد تا به آن دوران بازگردیم.


بیشتر بخوانید؛


مسعودی درباره علت ساخت سریال «نوروز رنگی» در شهر مشهد بیان کرد: کار در شهرستان را دوست دارم به سبب اینکه قرار نیست تمام اتفاقات در تهران رخ دهد. لازم است قصه‌های جذاب شهرستان را هم به تصویر بکشیم. کما اینکه ساخت فیلم در شهرستان، فرصت کشف جوانان با استعداد در آن شهر را هم به ما می‌دهد.

وی در پایان با اشاره به میزبانی شهردار مشهد از گروه ساخت این سریال مطرح کرد: مطمئنم سریال «نوروز رنگی» با وجود سریال های نوروزی متنوع دیگر، دیده خواهد شد. مردم و شهردار محترم مشهد از گروهمان استقبال و حمایت کردند. همچنین روز آخر فیلمبرداری گروه را به صرف شام دعوت کردند.

 

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
دمت گرم
آخرین اخبار