تا پایان چهارمین روز از ثبت نام در انتخابات ششمین دوره شورا‌های شهر دزفول ۱۶۱ نفر ثبت نام نمودند که از ابن تعداد ۷۸ نفر ثبت نهایی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول گفت: تا پایان چهارمین روز از ثبت نام در انتخابات ششمین دوره شورا‌های شهر دزفول ۱۶۱ نفر ثبت نام نمودند که از ابن تعداد ۷۸ نفر ثبت نهایی شدند.

او افزود: بر اساس قوانین و مصوبات ابلاغی فقط سه روز تا پایان مهلت قانونی ثبت نام باقیست و داوطلبان تا روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه برای نام نویسی مهلت دارند.

فرهمندپور بیان داشت: توصیه می‌شود داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت نام خود را به روز‌های آخر موکول نکنند تا پروتکل‌های بهداشتی در ایام قرمز بودن وضعیت کرونا در دزفول رعایت شود و از ازدحام جمعیت جلوگیری بعمل آید.

 فرماندار ویژه دزفول ادامه داد: داوطلبان جهت سهولت در ثبت نام می‌توانند به صورت غیر حضوری و از طریق نسخه موبایلی به نشانی http://entekhabat.moi.ir و یا نسخه کامپیوتری می‌توانند فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند که پس از تکمیل نام نویسی باید منتظر دریافت پیامک از سامانه جامع انتخابات پیامکی مبنی بر تایید نهایی ثبت نام باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: داوطلبان نام نویسی در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت سطح شهرستان ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.