رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زاهدان از تخریب ۶۰ تابلو اطلاعاتی و علائم هشدار دهنده به میزان ۲۰۰ مترمربع در حوزه این شهرستان براثر توفان شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ذبیح الله میررییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زاهدان گفت: در پی هشدار‌های هواشناسی مبنی بر بروز توفان شدید همراه با گرد و خاک در استان بویژه زاهدان تمامی نیرو‌های راهداری این اداره با آمادگی کامل در محور‌ها مستقر شدند.

او ادامه داد: در کنار تلاش بی قفه راهداران برای بازگشایی مسیر‌ها مسدود شده به دلیل سرعت بالای ۱۰۰ کیلومتر توفان در این شهرستان شاهد تخریب ۶۰ عدد تابلو اطلاعاتی بودیم.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زاهدان با بیان اینکه یکی از مقوله مهم در حوزه فنی راهداری استفاده از علائم عمودی، افقی و تجهیزات ایمنی در راههاست که به منظور هدایت بهتر استفاده کنندگان از راه، پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش صدمات ناشی از حوادث ترافیکی بکار می‌روند، تاکید کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد کاربران جاده‌ای همکاران ما در این اداره، سریعا نسبت به جایگزینی تابلو‌های اطلاعاتی تخریب شده اقدام کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار