تاکید بر ثبت نام داوطلبان شورای شهر به روش غیر حضوری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر از روز چهارشنبه مورخ ۲۰اسفند۱۳۹۹‬ به ۴ روش آغاز شده که ۲ روش آن غیر حضوری، یک روش نیمه حضوری و یک روش هم حضوری است.

این روش‌های ثبت نام شامل اپلیکیشن موبایلی، نسخه دسکتاپ، از طریق دفاتر پیشخوان دولت، مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان‌ها است.

براتی زاده فرماندار دلیجان در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در نام نویسی داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌ها گفت: توصیه ما بر استفاده داوطلبین از سه روش اول که به شکل غیر حضوری است.

براتی زاده با اشاره به وضعیت فعلی و شیوع کرونا در کشور و تاکید بر تدابیرلازم برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محل ثبت نام افزود: داوطلبان مراجعه حضوری به فرمانداری نداشته باشند.

او با اشاره به اینکه بعد از ثبت نام غیر حضوری و دریافت کد رهگیری نیاز به مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام است اضافه کرد: داوطلبین گرامی سعی کنند اصل و تصویر مدارک مورد نیاز را آماده نموده تا زمان کمتری از آنان گرفته شده و تجمع کمتری صورت گیرد.

فرماندار دلیجان بیان کرد: همکاران در فرمانداری تا ۲۶ اسفندماه همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۸ آماده ثبت نام حضوری و ثبت مرحله نهایی ثبت نام داوطلبان نامزدی شورای شهر هستند.

ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۶ اسفند ادامه خواهد یافت.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا همراه با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.