غلامرضا شریعتی گفت: موانع دست و پا گیر استاندارد در حوزه تجارت کالا حذف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، غلامرضا شریعتی، رئیس سازمان ملی استاندارد در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان، هدف از سفر به هرمزگان را جایگاه ویژه استان در حوزه صادرات و واردات کالا عنوان کرد و گفت: هرمزگان در واقع پیشانی تجارت کشور است.

شریعتی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا موانع دست و پا گیر استاندارد در حوزه تجارت کالا را بر طرف کنیم، افزود: بنادر هرمزگان، کارخانجات و واحد‌های تولیدی مشمول استاندارد در هرمزگان با وجود تحریم‌ها عملکرد مطلوبی دارند.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز گفت:نبض اصلی صادرات و واردات کشور در سازمان ملی استاندارد می‌تپد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه ۶۵ درصد از صادرات و واردات کشور از طریق گمرکات و بنادر استان هرمزگان در حال انجام است، افزود: گسترش و توسعه استاندارد منطبق با توسعه بنادر و گمرکات استان ضروری است.

عیسی باقرزاده، مدیرکل استاندارد هرمزگان هم با بیان اینکه ۳۰ تا ۳۵ درصد از درآمد‌های سازمان ملی استاندارد از استان هرمزگان است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۵ میلیارد تومان درآمد داشته ایم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.