عضو شورای شهر تهران به خاطر لایحه رویداد تهران ١٤٠٠ و بی توجهی به آن به شهردار تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: در آستانه سال ١٤٠٠ هستیم و امیدوارم در سال جدید، مردم شاهد تلخی‌ها و اندو‌ها نباشند و کرونا به زودی از تمام دنیا رخت ببندد.

وی ادامه داد: تذکر بنده درباره رویداد تهران ١٤٠٠ است، رویدادی که قرار است به مناسبت سال جدید در تهران اجرا شود، طبق مصوبه ٢٠ اسفند سال ٩٦ با عنوان الزام شهرداری تهران به تهیه و ارائه لایحه رویداد تهران ١٤٠٠، شهرداری ملزم به ارائه لایحه‌ای برای اجرا این رویداد شده، لایحه‌ای که با تاخیر و با شکلی ناقص به شورا امد، اما به دلیل ابهامات و مشکلات تایید نشد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در اذرماه سال ٩٨ اخرین ایرادات به این لایحه وارد شد و قرار شد مجددا به شورای شهر ارائه شود، اما متاسفانه صورت نگرفت.

نظری افزود: در جلسات هم اندیشی این موضوع مطرح شد، در این وضعیت ما شاهد این هستیم که شهرداری با محوریت معاونت فرهنگی و اجتماعی اقدام به اکران بنر‌ها و پوستر‌هایی در سطح شهر کرده که سوال اساسی این است که ایا رویداد تهران ١٤٠٠ قرار است به همین پوستر‌ها ختم شود یا قرار است اتفاقات جدیدی رح دهد؟ این اتفاقات نباید به تایید شورا برسد؟

وی گفت: متاسفانه علی رغم تمام تاکیدات شورا، هنوز دستگاه‌های ذیربط در شهرداری برای اصلاح لایحه اقدام نکردند و تذکر بنده به شهردار تهران است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، بودجه 1400
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار