رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در تدارک لابی گری علیه ایران با مقامات ارشد اروپا است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد با مقامات اروپایی علیه ایران به لابی گری بپردازد.

آویو کوخای که قرار است روز سه شنبه روین ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی را در سفر اروپایی خود به فرانسه، آلمان و اتریش همراهی کند، قصد دارد از این فرصت برای لابی علیه جمهوری اسلامی و برنامه هسته‌ای آن بهره گیرد. انتظار می‌رود ریولین و کوخاوی با امانوئل مکرون، فرانک والتر اشتاین مایر، الکساندر ون در بلن، روسای جمهور فرانسه، آلمان و اتریش و نیز صدراعظم اتریش دیدار کنند.

منابع ارشد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند کوخاوی قصد دارد با تأکید بر موضوع ایران و لبنان در مورد مسائل امنیتی با سران اروپایی گفتگو کند. رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در این سفر چالش‌های مربوط به ایران، منطقه، حزب الله و پیامد‌های موشک‌های نقطه زن این جنبش را با مقامات اروپایی در میان خواهد گذاشت.

این منابع افزودند که کوخاوی همچنین موضوع سربازان اسیر صهیونیست و تصمیم اخیر دادگاه بین المللی کیفری برای آغاز تحقیقات درباره جنایات این رژیم در کرانه باختری، غزه و شرق قدس را مطرح خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار