با گذشت ۴ روزاز آغازنام نویسی انتخابات شورا‌های اسلامی شهر ۴۸ داوطلب برای این انتخابات در شهرستان ملایر ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت اله ولدی معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:با گذشت چهار روز از ثبت نام شورا‌های اسلامی شهر، ۴۸ نفر در ملایر و شهر‌های تابعه ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۵ نفر آقا و سه نفر خانم هستند و در مجموع ۷ نفر سابقه عضویت در شورا‌های قبل را داشته اند.

او افزود:در چهارمین روز از ثبت نام داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر، ۲۱ نفر ثبت نام کردند که ۹ نفر مربوط به شهر ملایر، سه نفر شهر جوکار، یک نفر شهر سامن، ۶ نفر شهر زنگنه و یک نفر شهر ازندریان است.

ولدی یادآور شد:در مجموع چهار روز به تفکیک، ۳۱ نفر مربوط به شهر ملایر، ۷ نفر شهر جوکار، یک نفر شهر سامن، ۷ نفر شهر زنگنه، سه نفر شهر ازندریان است و تاکنون در اسلامشهر آق گل ثبت نامی نداشتیم.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر افزود:از مجموع داوطلبان ثبت نام شده در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در این شهرستان یک نفر دارای مدرک دکترا، ۱۶ نفر کارشناسی ارشد، ۲۷ نفر کارشناسی، سه نفر کاردانی و یک نفر دارای مدرک حوزوی است.

اوگفت:در نشست امروز جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور با استانداران و فرمانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس، استان همدان به عنوان دومین استان کشور در تشکیل هیات‌های اجرایی انتخابات معرفی شد و ملایر نخستین شهر استان همدان بود که هیات اجرایی شهر و بخش‌های تابعه خود را تشکیل داد که این نشان از مدیریت خوب مهندس شاهرخی استاندار محترم همدان، مهندس آزادبخت معاون سیاسی و امنیتی استاندار و تلاش مجموعه عوامل استانی و شهرستانی است که قابل تقدیر است.

انتهای پیام /د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.