استاندار چهارمحال و بختیاری، برگزاری انتخابات امن و سالم را از مهمترین اولویت‌ های ستاد انتخابات بیان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، برگزاری انتخابات امن و سالم را از مهمترین اولویت‌های ستاد انتخابات عنوان کرد و گفت: این دو مهم باید با ارائه آموزش‌های لازم به عوامل برگزاری انتخابات به نحو مطلوبی در استان محقق شود.

او افزود: در برگزاری انتخابات چهار مؤلفه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت دارای اهمیت بسیاری است که در این میان دو مؤلفه امنیت و سلامت انتخابات از وظایف مهم مجریان انتخابات است.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: اگر چه بسترسازی برای تحقق مشارکت حداکثری نیز از وظایف دستگاه‌های اجرایی به عنوان نماینده دولت و حاکمیت به شمار می‌رود، اما این مهم تنها بر عهده مجریان انتخابات نیست و عوامل متعددی در این رابطه اثرگذار هستند.

او ادامه داد: فرمانداران و عوامل اجرایی انتخابات باید در راستای تحقق مشارکت حداکثری بستر لازم را فراهم کرده و کمک کنند تا این مشارکت هم در تعداد داوطلبان برای ثبت‌نام در رقابت انتخابات و هم در حضور مردم در پای صندوق‌های رأی محقق شود.

عباسی اظهار داشت: در همین راستا باید از ظرفیت معتمدان محلی، ریش‌سفیدان، ائمه جمعه، فعالان سیاسی و سایر ظرفیت‌ها بهره گرفت تا بتوان زمینه برگزاری یک انتخابات باشکوه و حداکثری را فراهم کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار