اطلاعات AirPods ۳ بازهم لو رفت/ عرضه ایرپاد ۳ با طراحی جدید

اطلاعات AirPods ۳ لو رفت و مشخص شد طراحی این دستگاه الهام گرفته از ایرپاد پرو است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو سال است که اپل نسخه فعلی ایرپاد را معرفی کرده و زمان آن رسیده که این برند از نسل سوم هدفون خود رونمایی کند. البته عکس‌هایی از این هدفون قبلا فاش شده بود و تصویری از این دستگاه را نمایان کرده بود، اما تصاویر تازه منتشر شده ایرپاد 3 اکنون جزئیات واضح تری را ارائه می‌دهند. گفته می‌شود این دستگاه می‌تواند طراحی نهایی ایرپاد ۳ شرکت اپل باشد.

عکس‌های زنده به اشتراک گذاشته شده، همه اطلاعات لو رفته قبلی و شایعات را با به تصویر کشیدن یک طرح به روز شده، که احتمال می‌رود نزدیک به طرح نهایی باشد، تأیید می‌کند. ایرپاد ۳ به شدت شبیه ایرپاد پرو است.

ایرپاد 3 یکی از بهترین هدفون های جهان

خریداران آینده AirPods ۳ می‌توانند انتظار ساقه کوتاه‌تر و کیف شارژ جمع و جورتری را داشته باشند. این دستگاه‌ها باید از بهترین هدفون‌های بی سیم باشند، اما برای کاهش هزینه‌ها و تمایز آن‌ها از AirPods Pro، تفاوت‌هایی وجود دارد.

مسلماً مهمترین نکته مربوط به نوک گوش است. در حالی که AirPods Pro از جوانه‌های سیلیکونی قابل تعویض بهره می‌برد، این AirPod‌های نسل سوم از یک طرح جهانی پلاستیکی در گوش استفاده می‌کنند، دقیقاً همان طرحی که در AirPod‌های نسل فعلی یافت می‌شود، که قابل تغییر و تعویض نیست.

عرضه ایرپاد ۳ با طراحی جدید

در قسمت داخلی ایرپاد ۳، انتظار می‌رود که اپل یک تراشه صوتی به روز شده داشته باشد. باتری بزرگتری که عمر باتری طولانی تری را امکان پذیر کند نیز مورد استقبال قرار خواهد گرفت، گرچه هنوز چیزی معلوم نیست.

در بحث ویژگی حذف نویز فعال صدا (active noise cancelation) هم باید بدانید این ویژگی هرگز در ایرپاد‌های سطح پایین استفاده نشده است و ایرپاد‌های نسل سوم هم احتمالا این مورد را نخواهند داشت، چون اپل این ویژگی را برای ایرپاد پرو رزرو کرده است. طبق گزارش‌ها نسل سوم ایرپاد اپل برای عرضه آماده است و رویداد ۲۳ مارس تکلیف این دستگاه را مشخص خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار