رقابت‌های هفته بیست و پنجم فوتبال باشگاهی آلمان امروز با برگزاری چهار دیدار به صورت همزمان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و پنجم فوتبال باشگاهی آلمان (بوندسلیگا) امروز چهار دیدار به صورت همزمان ساعت ۱۸ برگزار شد.

در مهمترین دیدار تیم فوتبال بایرن مونیخ به مصاف تیم وردربرمن رفت. دیداری که در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود باواریایی‌ها به پایان رسید. در این دیدار لئون گورتزکا، سرژ گنابری و رابرت لواندوفسکی برای تیم فوتبال بایرن مونیخ گلزنی کردند.

در دیگر دیدار همزمان، تیم‌های یونیون برلین و کلن به مصاف هم رفتند. دیداری که با نتیجه ۲ بر یک به صعود تیم فوتبال یونیون برلین به پایان رسید. در این دیدار مکس کروزه و تریپل برای تیم فوتبال یونیون برلین و آندره دودا برای تیم فوتبال کلن گلزنی کردند.

در سومین دیدار همزمان تیم‌های فوتبال ماینتس و فرایبورگ به مصاف هم رفتند. دیداری که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار تیم‌های فوتبال وولفسبورگ و شالکه نیز به عنوان چهارمین دیدار همزمان برگزار شد. در این دیدار وولفسبورگی‌ها توانستند تیم فوتبال شالکه را در هم بکوبند و با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی برسند. در این دیدار ابتدا در دقیقه ۳۱ شکودران موستافی بازیکن تیم فوتبال شالکه گل به خودی زد. سپس ووت وگورست، باکو، جوزپ برکالو و ماکسیمیلیان فیلیپ گل‌های دو تا پنجم این تیم را به ثمر رساندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار