عباس علیزاده گفت : بازیکنان ما درنیمه اول خوب کار کردند و شاید اگر لباس های دوتیم عوض می شدمابه تیم لیگ برتری بیشتر شباهت داشتیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عباس علیزاده سرمربی تیم داماش پارسه تهران پس ازشکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، در نشست خبری گفت:در نیمه اول توانستیم پا به پای تیم صنعت نفت بازی کنیم و شاید از لباس‌های دو تیم تغییر می‌کرد ما لیگ برتری می‌شدیم.

او افزود: این تفکر بازیکنان بود که پس از دریافت یک گل شیرازه کار را ازدست دادیم، از تمامی بازیکنانم تشکر می‌کنم تمامی تلاششان را در این بازی انجام دادند به شدت زحمت کشیدند و تا این مرحله توانستیم سه تیم را حذف کنیم.

سرمربی تیم داماش پارسه تهران اضافه کرد: مسافتی را که ما طی کردیم فضایی بود برای دیده شدن بازیکنان، ما امروز در این بازی ۳ بازیکن زیر ۲۳ سال داشتیم و ۲ بازیکن امید را وارد بازی کردیم، اگر میتوانستیم بازیکنان بیشتری را به آبادان بیاوریم نتیجه بهتری را دریافت می‌کردیم.

علیزاده درباره حواشی ایجاد شده از سوی دروازه‌بان این تیم تصریح کرد: در آن صحنه کمک داور حرفی زد که سبب عصبانیت دروازه‌بان ما شد، اگر ما در لیگ سه فعالیت داریم دلیل بر این نیست که کمک داور به بازیکن ما بگوید در سطح لیگ سه رفتار نکن.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.