فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت:طرح تعمیر و بازسازی ۵۰ منزل مسکونی از دهه فجر آغاز و تا عید نوروز ادامه دارد.

سرهنگ احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در بازدید از پروژه‌های جهادی سپاه ناحیه این شهرستان، گفت: طرح تعمیر و بازسازی کلی و جزیی ۵۰ منزل مسکونی در جهت حمایت از نیازمندان اندیمشکی از دهه فجر آغاز و تا عید نوروز ادامه دارد.

او افزود: از ابتدای سال با فرمان مقام معظم رهبری در خصوص طرح کمک‌های مومنانه گروه‌های جهادی در اندیمشک فعال شدند و کمک‌های بسیاری ازجمله بسته‌های کمک معیشتی، بسته‌های بهداشتی شامل (ماسک، الکل، دستکش و ...) به نیازمندان حاشیه نشین شهر پخش نمودند، مناطق مختلف اندیمشک را ضدعفونی کردند و به بازسازی منازل خانواده‌های کم برخوردار پرداختند.

سرهنگ کریم پور ادامه داد: اندیمشک درحوادث انقلاب همیشه پیشرو و پیشقدم بوده و امروز ظرفیت گروه‌های جهادی این شهرستان برای ورود به صحنه فقرزدایی آماده هستند و در سال‌های اخیر فعال شدن گروه‌های جهادی، شاهد حرکت‌های بسیاری در این امر هستیم که امیدواریم استمرار این حرکت‌ها به شکوفایی و محرومیت زدایی شهرستان بیانجامد.

فرمانده ناحیه بسیج اندیمشک گفت: نقش بی بدیل نیرو‌های جهادی در این عرصه خطیر قطعا در تاریخ ثبت و ماندگار خواهد شد، ما مفتخریم که نیرو‌های بسیجی پای کار انقلاب هستند و با از خودگذشتگی از جان و مال خود می‌گذرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.