پورموسوی: ناشناخته بودن حریف کارمان را در نیمه اول سخت کرد/ پدیده ۲ روز بیشتر از ما استراحت می‌کند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی تیمش برابر داماش پارسه تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی تیمش مقابل داماش پارسه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، در نشست خبری اظهار داشت: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، زیرا بازی سختی را پشت سر گذاشتند. همان طور که پیش از این هم گفته بودم جام حذفی جام شگفتی‌ها است. در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما به دلیل این که حریف ما تیم ناشناخته‌ای بود، کار برایمان سخت بود. خوشبختانه در آخرین دقایق نیمه اول گل زدیم که باعث شد کارمان در نیمه دوم راحت‌تر شود و شرایط بهتری برای خودمان رقم بزنیم.

پورموسوی در ادامه گفت: به دنبال این بودیم که از این مرحله عبور کنیم و پیش از دیدار با پدیده تمرین تاکتیکی داشته باشیم که خدا را شکر به هر ۲ هدفمان رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص تغییراتی که در ترکیب تیمش برای این دیدار ایجاد کرد و این که امکان دارد از همین ترکیب در لیگ برتر استفاده کند، خاطر نشان کرد: تمریناتی که در این هفته پشت سر می‌گذاریم، برای ما ملاک است و آمادگی بازیکنان برای ما اهمیت دارد. حریف تا دقیقه ۷۰ خوب بازی کرد، اما در ۲۰ دقیقه پایانی ۱۰ نفر شد و خسته شده بود. رحیم زهیوی را جذب کردیم تا از تجربیاتش استفاده کنیم. او از لحاظ بدنی عقب است، اما ان شاءالله با تمرینات خوبی که پشت سر می‌گذارد، به شرایط ایده آل می‌رسد.


بیشتر بخوانید


او درباره بازی پیش روی تیمش با پدیده مشهد عنوان کرد: فاصله بازی‌ها خیلی کم است و نمی‌دانم چرا سازمان لیگ این گونه برنامه ریزی می‌کند. پدیده ۲ روز بیشتر از ما استراحت می‌کند. ما امروز بازی کردیم و ۴، ۵ روز دیگر بازی سختی مقابل پدیده داریم. به هر حال ما باید ریکاوری و سپس از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار