دبیر نخستین مسابقه سراسری عکس‌نوشت مدافعان سلامت در همدان از معرفی برگزیدگان این مسابقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانکبری یوسفی,دبیر نخستین مسابقه سراسری عکس‌نوشت مدافعان سلامت در همدان با اشاره به معرفی برگزیدگان نخستین مسابقه سراسری عکس‌نوشت "مدافعان سلامت" در همدان اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

او با بیان اینکه داوری مسابقه توسط حمید سبحانی از مشهد، محسن صیفی کار و بنده از همدان انجام شد گفت: ملاک داوری نیز بر مبنای نوع نگارش (واژه‌پردازی، صنایع ادبی) درک عناصر و زبان عکس و استفاده بهینه در متن و خلاقیت و نوآوری در روایت بود.

دبیر نخستین مسابقه سراسری عکس‌نوشت مدافعان سلامت در همدان محور‌های جشنواره را شامل پرسنل و کادر درمان، جهادگران داوطلب در امداد و کمک به قشر محروم، فعالیت ارگان‌های اداری در حفظ سلامت شهروندان، آموزش از راه دور در ایام قرنطینه، قطع زنجیره انتقال کرونا و سایر موضوعات مرتبط با سلامتی در ایام قرنطینه و کرونا عنوان کرد.

یوسفی در ادامه با بیان اینکه بعد از داوری کسی به عنوان نفر اول شایسته انتخاب معرفی نشد، گفت: کاظم رستمی از استان زنجان و محمد آهنگر از استان خوزستان حائز رتبه دوم و سوم شدند.

او با اشاره به اینکه بخشی نیز به عنوان افراد شایسته تقدیر تعریف کردیم بیان کرد: در همین راستا احمد بدر خانی از استان تهران، مهزیار مهدی پور از استان خوزستان و مهری کارخانه از استان مرکزی بدون اولویت به عنوان شایستگان تقدیر معرفی شدند.

دبیر نخستین مسابقه سراسری عکس‌نوشت مدافعان سلامت در همدان در پایان عکس را به عنوان منبع الهام نویسنده دانست و اظهار کرد: زبان درون عکس، جزییات رخ داده در عکس و ذهنیت تخیل نویسنده منجر به تولید اثری با هویت مستقل می‌شود و از این نظر اهمیت بسیار بالایی دارد.

منبع فارس

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.