وکیل علیرضا بیرانوند درباره پرونده شکایت موکل خود از این باشگاه برای دریافت مطالباتش توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند که در مقر فدراسیون فوتبال حاضر شده بود، درباره شکایت موکلش از باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش گفت: برای  پیگیری پرونده بیرانوند به فدراسیون آمدم. امروز جلسه برگزار شد و وکیل باشگاه پرسپولیس نیز در جلسه حضور داشت، برخی ادعا‌ها نیز مطرح شدند. طبق دادخواستی که داده بودیم، باشگاه پرسپولیس در این جلسه پاسخگو بود. کمیته تعیین وضعیت برای ارائه مدارک به باشگاه پرسپولیس فرصت داد و فکر می‌کنم تا سال آینده رای پروند صادر شود.  

سلیمانی درباره میزان مطالبات بیرانوند از باشگاه پرسپولیس گفت: مطالبات این بازیکن حدود ۵ میلیارد تومان است.  

وکیل دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره متمم یک و نیم میلیاردی قرارداد بیرانوند که انصاری فرد، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس آن را در قرارداد گنجانده بود، اما مورد قبول هیئت مدیره باشگاه نبود، عنوان کرد: متمم در قرارداد با باشگاه پرسپولیس به ثبت رسیده است و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد. این که هیئت مدیره باشگاه متمم را قبول نداشت، بحث دیگری است و  به صحت آن خدشه‌ای وارد نمی‌کند.  

او در واکنش به این که گفته می‌شد متمم قرارداد بیرانوند بدون هماهنگی با انصاری فرد در قرارداد گنجانده شده است، گفت: عرف و رویه باشگاه پرسپولیس این است که تمام قرارداد‌ها همراه با مُهر باشگاه و امضای مدیرعامل باشند. متمم را مدیرعامل امضا کرده و مُهر باشگاه هم پای آن است. این متمم در باشگاه به ثبت رسیده است و مشکلی ندارد.  

سلیمانی در ادامه گفت: مطالبات بیرانوند باید پرداخت می‌شد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. او ۴ سال در پرسپولیس بازی کرد و از همان سال اول هم طلب دارد.  

وکیل بیرانوند در پاسخ به این سوال که باشگاه پرسپولیس چقدر از بدهی‌های بیرانوند را قبول دارد و چقدر از آن را نمی‌پذیرد، خاطر نشان کرد: مدیریت باشگاه پرسپولیس تغییر کرده است و مسئولان کنونی برخی از مسائل را نمی‌پذیرند. طبق چیزی که ما شاهد آن هستیم، احتمالا مسئولان باشگاه معتقدند که بیرانوند یک مبلغی هم باید به باشگاه بپردازد.


بیشتر بخوانید


او درباره شرایط موکل خود در تیم فوتبال رویال آنتورپ گفت: خدا را شکر بیرانوند شرایط خوبی دارد. او مصدوم بود، اما فکر می‌کنم که از این هفته به بازی برسد. بیرانوند هفته آینده هم باید برای اردوی تیم ملی وارد ایران شود. مصدومیت او  برطرف شده است و ان شاءالله بتواند در بازی‌های پیش رو توانایی هایش را نشان دهد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار