از سه دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری که در المپیاد‌های دانش‌آموزی امسال حائز رتبه‌های برتر شدند، تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امروز شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ آیین تجلیل از دانش‌آموزان برتر المپیاد‌های دانش‌آموزی برگزار و از دانش‌آموزان برتر چهارمحال و بختیاری این المپیاد تجلیل شد.

از میان دانش‌آموزان استان چهارمحال و بختیاری، نرجس بابامیر مدال برنز المپیاد علوم زمین، محمدحسن مرادی‌چالشتری مدال نقره المپیاد جغرافیا و رتبه ۳۵ کشوری کنکور علوم انسانی سال ۱۳۹۹ و علی شیخی رتبه ۱۶ منطقه دو استان و ۲۸ کشوری رشته علوم تجربی کنکور را به دست آوردند.


بیشتر بخوانید


فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: طی چند سال گذشته طرح شهاب با همکاری بنیاد نخبگان انجام و در این طرح استعداد‌های ویژه دانش‌آوزان شناسایی می‌شود.

او با بیان اینکه امیدواریم نقایص طرح شهاب برطرف شود، افزود: هدف از برگزاری المپیاد دانش‌آموزی و آزمون‌های مختلف استعدادیابی و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان به منظور بهره‌وری در راستای توسعه پایدار است.

قائدامینی اضافه کرد: جایگاه هر گونه توسعه پایدار در آموزش و پرورش است و از همین‌رو دانش‌آموزان در گذر پایه‌های مختلف تحصیلی استعدادیابی و با استعداد‌های شاخص خود آشنا و در پایه نهم و موقع انتخاب رشته دست به انتخابی متناسب با استعداد خود می‌زنند و در مقاطع بالاتر تحصیلی همگام با استعداد خود رشد و پرورش می‌یابند.

او با بیان اینکه باید حضور دانش‌آموزان در المپیاد‌ها و جشنواره‌ها بیشتر شود ادامه داد: مساله محور بودن دانش‌آموزان از رویکرد‌های مهم برگزاری المپیاد‌ها و موجب ورود موفق آن‌ها به زندگی فردی و اجتماعی می‌شود و افزایش اعتمادبه‌نفس و خودباوری نیز آن‌ها را در حل مسائل زندگی خود و دیگران یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار