سرپرست مدیر عاملی باشگاه نساجی مازندران درباره آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایزد سیف الله پور، سرپرست مدیر عاملی  تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شرایط این تیم بعد از تعویض چند باره سرمربی عنوان کرد: ابتدا از زحماتی که مربیان قبلی تیم، فاضلی و بعد از آن مجید جلالی برای باشگاه ما کشیده اند، تشکرمی کنم.

او افزود: اکنون هدایت تیم ما با ساکت الهامی است و توانستیم بازی اول را با او در جام حذفی پیروز شویم، اما این برد را فراموش خواهیم کرد؛ چرا که تمام فکر تیم ما بازی‌های لیگ و نتیجه گیری در آن ها است. ما سعی خود را خواهیم کرد که در روز‌های آینده بازیکنانی که مد نظر ساکت الهامی هستند را برای تیم جذب کنیم و بتوانیم شرایط را بهتر کنیم.

سیف الله پور افزود: ما به هواداران قول داده ایم که تا پایان و با قدرت پای کار باشیم و به امید خدا در لیگ برتر باقی بمانیم.

او درباره ترمیم چمن ورزشگاه شهید وطنی گفت: تمام کار‌های این زمین انجام شده است و منتظر هستیم که در هفته آخر کار نهایی آن انجام شود؛ چرا که ما زمینی با کیفیت می‌خواهیم. به امید خدا برای سال آینده در ورزشگاهی تازه و جدید از لحاظ چمن، بازی خواهیم کرد.

مدیر تیم فوتبال نساجی درباره بازیکنان جدید این تیم در نقل و انتقالات زمستانی گفت: ۶ بازیکن جدید در کنار تیم هستند و امیدواریم بتوانند شرایط خوبی را برای تیم ایجاد کنند؛ البته هر بازیکنی که مربی تیم بخواهد را نیز اگر بتوانیم حتما جذب خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار