مربی رشته دو و میدانی:

تعداد رکورد‌های قابل قبول در مسابقات دو و میدانی کم بود

احمد رمضان زاده درباره عملکرد دوندگان در مسابقات داخل سالن دو و میدانی توضیحاتی را بیان کرد.

احمد رمضان زاده، مربی دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت دوندگان اظهار کرد:  با توجه به این که در فصل زمستان قرار داریم، بیشتر ورزشکاران  هم در حال تمرین کردن هستند و بدن‌های آن‌ها مقداری سنگین است؛ به همین  علت  در مسابقات اخیر رکورد‌های قابل قبولی به جز چند نفر به ثبت نرسیدند.  

او ادامه داد: مسابقات داخل سالن دو و میدانی از لحاظ کیفیتی  بد نبود. با وجود این که شاگردم آسیب دیدگی داشت، اما به احترام فدراسیون دو و میدانی تصمیم گرفتیم در مسابقات حضور پیدا کنیم. به هر حال  رکورد شاگردم در مسابقات بد نبود. با  توجه به این که  مسابقات خاصی در این مدت برگزار نشده بود، دوندگان با حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور محک جدی خوردند. از طرف فدراسیون هم پیشنهاد خاصی به من داده نشده است، اما باز هم در حال فعالیت روزمره خودم هستم.

رمضان زاده گفت:  برخی از مربیان در دو و میدانی  تمام عمر خود را صرف خدمت خالصانه به این رشته ورزشی کرده‌اند، اما باز هم از آن‌ها  در پست‌های مناسب استفاده نمی‌کنند. اگر ما مربیان دارای ورزشکاری نباشیم، همین موضوع باعث می‌شود فدراسیون دو و میدانی  به ندرت از ما یاد کند. با وجودی که حقوقی دریافت نمی‌کنیم و امکانات هم چندان مناسب نیست، اما باز هم برای عشق و علاقه خودم کار می‌کنم.

مربی دو و میدانی خاطر نشان کرد: من قصد دارم  به دو و میدانی کشورم خدمت کنم تا نقشی در جهت پیشبرد این رشته  ورزشی در آینده ایفا کرده باشم. یک مربی ورزشکاری را از ابتدای کار زیر نظر گرفته و او را تا المپیک می رساند، اما باز هم در کشور ما چندان به این مربی اهمیت داده نمی‌شود. متاسفانه در کشور ما مربیان همیشه جزء قشر ضعیف بدنه ورزش هستند و همیشه شرایط باعث می‌شود تا آن‌ها از فعالیت در رشته‌ای که به آن علاقه‌مند هستند، دلسرد شوند. به نظرم  اگر برای مربیان ارزش قائل شوند، بی شک دو و میدانی ما یک تکان جدی خواهد خورد.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار