نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: کارگران معادن همواره خواسته‌هایی دارند که رفع مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها گام موثری در افزایش تولید خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان به صورت سرزده از معدن اصلی پابدانا بازدید کرد و با حضور در جمع کارگران به درد دل و خواسته های به حق آن ها گوش داد و برای رفع پاره ای از مشکلات قول مساعد داد که تا رسیدن به نتیجه تلاش کند.

عفت شریعتی کوهبنانی نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: کار‌کردن در معادن زغال سنگ‌ آن هم در اعماق درونی زمین جز سخت ترین و خطرناک‌ترین مشاغل است که بعضا با خطراتی همراه هست.

او افزود: کارگران معادن همواره خواسته هایی دارند که مسئولین مربوطه باید با جدیت آنها را دنبال کنند که رفع مشکلات و دغدغه های کارگران گام موثری در افزایش تولید خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در دیدارهای مختلفی که با کارگران و نمایندگان آنان داشتم، اکثر کارگران در معادن خصوصی و دولتی خواستار امنیت شغلی، دستمزد معقول، اجرای طرح طبقه بندی، افرایش ایمنی معادن با خرید تجهیزات به روز  و.... هستند.

شریعتی کوهبنانی تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا با همکاری مجمع نمایندگان استان و‌ مدیر عامل شرکت زغال سنگ‌ استان، مشکلات کارگران معادن زغال سنگ با توجه به اولویت مرتفع شود.

او افزود: برای رفع پاره ای از مشکلات کارگران معادن زغال سنگ از نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی دعوت شد و وی در نشست با نمایندگان جامعه کارگری و با حضوردر جمع کارگران معدن اصلی قول مساعد برای حل و فصل برخی مشکلات را داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا وضعیت معیشت و اقتصاد کارگران هم‌تحت تاثیر قرار گرفته است؛ در حالی که این قشر عزیز که در خط مقدم جهش تولید قرار دارند باید بیشتر مورد توجه باشند.

شریعتی کوهبنانی تصریح  کرد: با مصوبه مجلس شورای اسلامی مقرر شد، ۱۵ درصد درآمد معادن و کارخانجات صرف عمران و آبادانی مناطق شود که این مهم‌ فصل جدیدی برای فراهم شدن شرایط و استقرار امکانات آموزشی، رفاهی ، ورزشی و.... خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار