مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: خانه قدیمی و زیبای سرخه‌ای تبریز پس از مرمت و بازسازی به هتل بوتیک تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی در بازدید از عملیات اجرایی مرمت خانه قدیمی و زیبای سرخه‌ای تبریز از تسهیل روند مرمت و احیای این خانه قدیمی با مشارکت صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی خبر داد و  گفت: در راستای همکاری‌های دوجانبه در زمینه اجرا و اتمام پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در استان آذربایجان شرقی، صندوق کارآفرینی امید با اقدامات موثر و شایسته موجب تسهیل روند اجرای این پروژه‌ها شده است.

او گفت: بر همین اساس روند مرمت و احیای خانه سرخه‌ای و تبدیل آن به هتل بوتیک توسط صندوق کارآفرینی امید استان آذربایجان شرقی سرعت گرفته و این صندوق با مشارکت در این حوزه و اعطای تسهیلات کم‌بهره بستر لازم را برای تحقق اهداف فرهنگی و گردشگری این پروژه فراهم خواهد کرد.

حمزه زاده ورود صندوق کارآفرینی امید و ارائه تسهیلات کم‌بهره را موجب تسریع روند مرمت و بهره‌برداری از چند پروژه موفق دانست و گفت: این حمایت‌ها برای مالکین و سرمایه‌گذاران بنا‌های تاریخی و گردشگری ایجاد انگیزه و رغبت کرده است.

او با بیان اینکه طی سال‌های اخیر با مشارکت بخش خصوصی و صندوق کارآفرینان امید، در پیشبرد اهداف توسعه‌ای گردشگری و فرهنگی آذربایجان شرقی شاهد تسهیل روند اجرایی پروژه‌های مختلف هستیم، گفت: در سال جدید نیز با همکاری بخش خصوصی ظرفیت‌های بیشتری از حوزه گردشگری و فرهنگی استان ارتقا داده خواهد شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.