فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۲۰ تن انواع ادویه جات با لیبل‌های جعلی به ارزش ۶ میلیارد ریال در عملیات پلیس نمین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، اقدام به تولید و فروش فرآورده‌های غذایی با لیبل‌های جعلی می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان نمین قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های لازم و تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کرده و پس از هماهنگی قضائی و با همراهی بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و کارشناس اداره غذا و دارو به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در بازرسی از این واحد تولیدی ۲۰ تن انواع ادویه جات غیرمجاز در بسته بندی‌های مختلف و ۵۰۰ عدد لیبل جعلی کشف که با دستور مقام قضائی واحد تولیدی پلمب شد.

سردار حسینی با تاکید بر برخورد قاطع با اصناف متخلف افزود: ارزش کشفیات این عملیات بنا به اظهار نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال است.

او تصریح کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۰۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
درود بر عزیزان نیروی انتظامی،
عجب آدمایی پیدا میشن نمیگن مردم مریض میشن