رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات البرز گفت: بستر‌های لازم برای ثبت نام غیر حضوری داوطلبان در استان البرز فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، جهانشاهلو، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات البرز با بیان این که بستر‌های لازم برای ثبت نام غیر حضوری داوطلبان انتخابات شورای شهر در استان البرز فراهم است، افزود: با توجه به شرایط کرونایی داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر استان ثبت‌نام اینترنتی را در اولویت قرار دهند.

او با اعلام ایجاد بستر‌های لازم برای ثبت نام غیر حضوری داوطلبان در استان، گفت: استفاده از نرم افزار موجود در پایگاه اینترنتی وزارت کشور، مراجعه به دفاتر پیشخوان و مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها روش‌های ثبت نام داوطلبان است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ضمن دعوت از نخبگان، جوانان و افراد تحصیل‌کرده برای نام‌نویسی و حضور در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، گفت: شورا‌های شهر و روستا در تسهیل و آبادانی استان تاثیر به سزایی دارد و افراد واجد شرایط باید بخاطر توسعه شهر و مدیریت شهری و روستایی خود در انتخابات حضور پیدا کنند.

او افزود: براساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، داوطلبان می‌توانند به چهار روش برای ثبت نام اقدام کنند، در این زمینه می‌توان از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پایگاه اینترنتی وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری، ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری، ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان اقدام کرد.

جهانشاهلو با بیان این که یکی از مزایای ثبت‌نام الکترونیک این است که امکان ثبت‌نام در تمام ساعات شبانه روز را دارد، افزود: از آنجایی کرونا تداوم دارد و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی ضروری است، از همه افرادی که تمایل دارند در انتخابات شورای استان ثبت‌نام کنند، دعوت میکنیم به صورت غیر حضوری ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.