مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تمامی جاده‌های اصلی این استان باوجود برف و کولاک شبانه روز گذشته باز و تردد در آن برقرار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،عباس شرفی،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: از عصر پنجشنبه تا صبح روز شنبه شاهد بارش باران، برف و کولاک در اکثر نقاط استان لرستان بودیم که با توجه به آمادگی کامل راهداران و حضور به موقع در محورها، هیچگونه انسدادی در محور‌های اصلی و شریانی نداشتیم و در حال حاضر تردد در همه جاده‌ها برقرار است.

او افزود: با توجه به بارش سنگین برف در گردنه گله بادوش محور الیگودرز - شول آباد و فراهم نبودن شرایط برفروبی در شب گذشته، هم‌اکنون راهداران شهرستان در حال برفروبی این محور روستایی هستند و تا پایان امروز تردد در آن برقرار می‌شود.

او ادامه داد: همچنین تعدادی از راه‌های روستایی از جمله محور نوژیان در شهرستان خرم آباد، روستا‌های چشمه درگاه، کهریز و آشورآباد ازنا و محور دودانگه بروجرد در حال برفروبی است.

شرفی گفت: از ابتدای فصل راهداری زمستانی ۳۲۶ نیروی راهدار در قالب ۴۰ اکیپ در محور‌های مواصلاتی، گردنه‌ها و راهدارخانه‌ها مستقر و مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.