رئیس اداره مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری اولین جشنواره استانی «بزرگ‌ترین سوال‌های علمی من» خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،احمد زارع  رئیس اداره مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری اولین جشنواره استانی« بزرگ ترین سوال های علمی من» ویژه نوآموزان، دانش آموزان و فرهنگیان کلیه مقاطع خبرداد وگفت: شرکت دراین جشنواره به صورت الکترونیکی و مجازی بوده و نوآموزان مراکز پیش دبستانی، دانش آموزان مقاطع ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه و کلیه معلمین و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند در این جشنواره ثبت نام کنند.

او در ادامه به نحوه ارسال آثار نیز اشاره کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند اطلاعات ثبت نام و فایل‌های خود را در نشانی اینترنتی https://kurdmosharekat.ir/ آپلود نمایند.

رئیس اداره مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش کردستان بیان کرد:شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه‌های پرورش روحیه کنجکاوی، تقویت مهارت‌های ایده پردازی و حل مسئله، شناخت نوآموزان، دانش آموزان و معلمین مستعد و علاقمند و حمایت از آن ها، تقویت مهارت‌های تفکر انتقادی و حمایت از آن‌ها و فراهم کردن زمینه آموزش مهارت‌های برنامه نویسی و ارتقای سطح پروژه‌های دانش آموزان در این زمینه  از اهداف برگزاری این جشنواره است.

زارع  ارائه لوح تقدیر به کلیه شرکت کنندگان، ارائه لوح تقدیر، تندیس و هدایای ارزنده به آثار برگزیده تمام بخش ها، تقدیر از مدیران و معاونین سه آموزشگاه برتر در هر مقطع و امکان شرکت در تست‌های هوش چندگانه گاردنر، سنجش خلاقیت و سنجش میزان کنجکاوی و دریافت نتیجه آن به طور رایگان را از مزایای این جشنواره عنوان کرد.

گفتنی است؛ است جهت آگاهی از بخش‌های جشنواره و نحوه آماده سازی آثار به شیوه نامه جشنواره و سایت اداره مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی استان کردستان بخش جشنواره بزرگترین سوال‌های علمی من مراجعه فرمائید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.