شریف گفت: تمام سعی ما باید این باشد که توانمند‌ترین فرد در بین همفکران خود را شناسایی و به عنوان نامزد ریاست جمهوری معرفی کنیم.

احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به وضعیت معیشتی مردم گفت: ایران کشوری است که حدود ۸۵ میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند که سرشار از استعداد‌های فراوان منابع انسانی است و در اقصی نقاط جهان نیز افرادی از این کشور پراکنده اند که توان تخصصی بالایی برخوردارند. با این فرض که کشور ما در عرصه رقابت با حدود ۲۰۰ کشور در دنیا برای حفظ و حراست از منافع ملی خود قرار دارد که همه این کشور‌ها به دنبال افزایش منافع خویش است، بنابراین هدف و رسالت ما باید این باشد که منافع این ۸۵ میلیون نفر را در دنیا حفظ کرده و ارتقا دهیم و در پرتو آن شرایط بهتری برای زندگی شهروندانمان فراهم کنیم.

وی افزود: تمام سعی ما به عنوان فعالان سیاسی، احزاب و تشکل‌های سیاسی باید این باشد که توانمند‌ترین فرد در بین همفکران خود را شناسایی و به عنوان  نامزد ریاست جمهوری معرفی کنیم تا در صورت انتخاب بتواند از پس مشکلات متعددی که گریبان‌گیر کشور است بر بیاید؛ از همین رو معتقدم مهم‌ترین شاخصی که برای انتخاب رئیس جمهور آینده بایستی مدنظر قرار بگیرد توان مدیریتی آن فرد است، یعنی شخصی انتخاب شود که بتواند با یک تفکر راهبردی و دور اندیشانه جایگاه کشور را در جهان ارتقاء دهد.

شریف ادامه داد: با تأسف می‌توان اذعان نمود که بنا به دلایل متعدد که برخی از آن‌ها مثل تحریم‌های خارجی ناخواسته بوده اند و برخی سوء مدیریت‌ها در حال دور شدن از مسیر توسعه پایدار هستیم؛ این در حالی است که کشور‌های پیرامونی ما در مسیر شتاب توسعه قرار دارند؛ به همین خاطر مردم ایران با توجه به تجارب گذشته و نتایج انتخابات مختلف، به این نتیجه رسیده اند افرادی که تجارب مدیریتی و توان تخصصی بالایی دارند بایستی در راس امور قرار بگیرند تا ایران با سابقه تمدنی چندهزار ساله و برخوردار از فرهنگ غنی اسلامی- ایرانی به ریل توسعه بازگردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
توانمندترین فرد دو جناح
۱۳:۴۳ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
توانمندترین فرد؟اجرایی ترین فرد؟عمل گرا ترین فرد؟ساده زیست ترین فرد؟پاک دست ترین فرد؟
بین اصولگرایان مهندس فتاح
بین اصلاح طلبان دکتر پزشکیان
بقیه یا فاکتورهای بالا را ندارند یا اگر خوب باشند مثل آقای رئیسی و جلیلی جایگاهشان دولت نیست.جایشان نهاد قضایی و نهادهای امنیتی است.
هر کسی را بهر کاری ساختن.تخصص اجرایی آقای فتاح و آقای پزشکیان و قدرت تحول آفرینی این دو نفر فوق العاده خوب است.
اهل حاشیه هم نیستن.بهترین گزینه برای هر دو جناح کشور
چرا متوجه
آخرین اخبار